Thursday, March 27, 2008

Too much reaction, calm down = ™®©

Je pars deux jours en séminaire, mardi et mercredi, loin du monde et de son agitation, portable coupé, pas d'internet, à peine l'eau chaude et ce qu'il faut d'électricité pour voir où je mets les pieds, et quand je reviens dans ma civilisation chérie qu'est-ce que j'apprends?

Les Lindens ont encore frappé et le buzz est reparti comme jamais.

Afin d’apporter ma contribution à la blogosphère marrie je mets à la disposition de la communauté un stock d’accessoires qu’il suffira d’attacher (vous savez faire je pense) à chaque endroit le nécessitant.

Veuillez vous servir .

I attend a two-day seminar, on Tuesday and Wednesday, away from the world and its excitation, cell phone off, no internet, hardly hot water and just what I need of electricity to see where I put my feet, and when I return to my beloved civilization what do I hear?

The Lindens hit one more time and the buzz goes again.

In order to bring my contribution to the doleful blogosphere I make available to the community a stock of accessories that you only have to attach (I guess you know how) at each location that needs it.

Please help yourself.


Asisto a un seminario de dos días, el martes y el miércoles, alejada del mundo y de su excitación, el teléfono celular apagado, no internet, apenas agua caliente y lo que necesito de la electricidad para ver donde pongo mis pies, y cuando regreso a mi amada civilización ¿Qué debo escuchar?

Los Lindens golpearon una vez más y el rumor va de nuevo.

Con el fin de aportar mi contribución a la apenada blogosfera me ponga a disposición de la comunidad un stock de accesorios de los que se ha de adjuntar (supongo que sabeís cómo) en cada lugar que lo necesita.

Por favor ayude a ti mismo.


Attachment warehouse

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The key part of your brand is a quality product. Creating exceptional content is the number one thing.
Rufus Griscom, Building Buzz for Your Web Project, SXSW 2006